Náhodný obrázek

Cabine L-33

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Gryfair.cz GRYF magazín Novinky 200% LAA pevnostní zkoušky trupu a křídla Sharka
Chyba
  • Cannot find macro file : /home2/gryfairca96e/html/plugins/content/rokdownloads/rokdownloads.ini
200% LAA pevnostní zkoušky trupu a křídla Sharka Tisk Email
Napsal uživatel Gryf design   
Pondělí, 09 Červenec 2012 00:00

Dnes Shark úspěšně absolvoval finální pevnostní zkoušky křídla a trupu pod dohledem presidenta LAA  Jana Brskovského, hlavních inspektorů Václava Chvály a Petra Chvojky - a za asistence německého dealera Petera Kuhna a hlavního technika  DAeC Michaela Baetze. Zkoušky byly dokončeny jak pro  UL zatížení podle českých a německých předpisů (MTOW 472,5 kg) , tak zároveň pro vyšší zatížení 600kg MTOW LSA / ELSA

(obrázky Jan Brskovký - president LAA)

fuselage strength test of Shark - 4036 kg load !

Lámačka trupu provedená pro zatížení, adekvátní 600kg vzletové hmotnosti = 200% zatížení LSA  ( to je 4 036 kg )

foto  ing. Václav Chvála, LAA

Shark fuselage strength test of LAA

 

Shark wing strength test LAA - again confirmed 200% of LSA loads for 600kg MTOW

oficiální LAA lámačka křídla  ... opět potvrzující  200% zatížení LSA pro 600kg vzletovou hmotnost ...

Shark je tak zase o krůček blíž k typové certifikaci !