Náhodný obrázek

Rider 031 after certification flights

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Články
Pár postřehů z Ozzana 2004 Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Sobota, 05 Červen 2004 00:00

5. a 6. června 2004 se zájemci o ultralehké létání v Itálii sešli na letišti Ozzano (kousek od Boloně) . A diváci si skutečně mohli přijít na své. Ani tak ne co se týče nabídky nových typů letadel, jako letových ukázek : Při předvádění bylo zakázáno létat akrobacii - což v italském pojetí znamená “jen mírné zatáčky do 90°”. Po několika hodinách se nedodržovalo ani to, jako bonbĂłnek si můžete vzít UL akrobatický letoun C26 italského mistra v akrobacii Pino Cirimeleho který mi na dotaz proč si tam nedá výkonnější motor než Rotax 912 odpověděl, že “pak by to nebyl ultralight.” (www.avioportolano.it)

Celý článek...
 
Kausa Let versus Ayres Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Čtvrtek, 01 Leden 2004 00:00

Ještě před nedávnem vypadalo zbytečné psát k situaci LETu cokoli - i když jsme často kroutili hlavami o 360. Snad je již pryč doba kdy se odborný tisk obával psát pravdu aby neuškodil českému leteckému průmyslu. Co kdyby se stal zázrak? Jenže on se nestal.

Celý článek...
 
Projekty ze "šuplíku" - z pohledu projekce Letu Kunovice Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Středa, 01 Červenec 1998 16:15

(přepis článku z Letectví + kosmonautika č. 6/1998)

Na světovém trhu už dávno neplatí jak, ale proč. Zkonstruovat nějaký výrobek na základě zadání, navrhnout jeho dimenze a v patřičné kvalitě a dostatečně levně jej vyrobit se totiž všude ve světě stalo samozřejmostí. Problémem je ale najít to správné zadání. Ostatně i každá příručka pro začínajícího manažera vám poví, že o úspěchu firmy se ve více než 70% rozhoduje v předvýrobních etapách. To nejcennější je totiž NÁPAD.

Celý článek...
 
Starší články v Letectví + kosmonautika Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Úterý, 30 Červen 1998 00:00

LK 18/1991
Jan Brskovský: GRYF
- [rokdownload menuitem="62" downloaditem="24" direct_download="true"]PDF[/rokdownload] (1,53 MB)

LK 20/1985
Jaroslav Dostál, Jiří Vychopeň: Vývoj sportovních ultralehkých letounů I
- [rokdownload menuitem="62" downloaditem="25" direct_download="true"]PDF[/rokdownload] (640 kB)

LK 21/1985
Jaroslav Dostál, Jiří Vychopeň: Vývoj sportovních ultralehkých letounů II
- [rokdownload menuitem="62" downloaditem="26" direct_download="true"]PDF[/rokdownload] (540 kB)

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 Další > Konec >>

Strana 2 z 2