GRYF magazine
GRYF magazine
News about Gryf and more...
Aktuální max. rychlosti letounu Shark |
Se základními kryty kol hlavního podvozku, zatím bez krytů příďového podvozku a stále s vrtulí Woodcomp 3000 2W (podle woodcompu tahle vrtule není z jejich vrtulí "nejrychlejší") dnes 17.12.2009 Shark nalétl:
|
Počasí v ČR
Shark cockpit development progress |
Napsal uživatel Jaroslav Dostál |
Neděle, 09 Listopad 2008 11:36 |
SHARK
development team - project manager Bohuš Závodný, main stressmen Igor Špaček
, company owner Vlado Pekár , and interior designer Peťo Zelman around interior final model.
Step-by-step interior geometry is closed to making final negative molds. Seats of both pilots will be electrically adjustable , instrument desks will be prepared for standard installation of three Dynon D100/D120 screens with option of new DYNON EFIS/EMS/GPS system including optional DYNON autopilot installation ...
|