Náhodný obrázek

Gryf TIB triad in Kolin airport - base of TIB firm

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Gryfair.cz GRYF magazín Novinky Trup 003 byl testován na početní zatížení
Trup 003 byl testován na početní zatížení Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Středa, 13 Říjen 2004 00:00

003 byl testován na početní zatížení v přípravku :
- Zadní část trupu na početní zatížení od krutu
- Zadní část trupu na max. provozní zatížení boční

Všechna tato zatížená byla provedena zatíženími přesně naváženými pytli s pískem, jejich hmotnosti byly kontrolovány na přesných digitálních vahách. Boční síly byly zaváděny vahadlovým systémem, na němž byly navážená zatížení realizována lany přes kladky na zatěžovacím přípravku. Měření deformací bylo prováděno standardními měřidly. Závěr - všechny prvky vyhovčly bez trvalých deformací po početním zatížení mimo zadní části trupu. Ta vydržela bez trvalých deformací do 100% max. provozního zatížení, po početním zatížení se objevily trvalé deformace v rozsahu možných chyb měření. Jelikož maximální zatížení a deformace vycházely ze symetrického zatížení, pokračovalo se se zvyšováním zatížení do 103%. Přestože konstrukce splřuje požadavky předpisu, bylo rozhodnuto o přepočet a posílení kritických částí na 120% u dalších sériových letadel. Zatížení ocasu máme ovšem zároveř počítáno na VD 300 km/hod, abychom je mohli beze změny použít i na předpokládaných výkonnějších variantách letounu.