GRYF magazine
GRYF magazine
News about Gryf and more...
Aktuální max. rychlosti letounu Shark |
Se základními kryty kol hlavního podvozku, zatím bez krytů příďového podvozku a stále s vrtulí Woodcomp 3000 2W (podle woodcompu tahle vrtule není z jejich vrtulí "nejrychlejší") dnes 17.12.2009 Shark nalétl:
|
Počasí v ČR
Shark after Friedrichshafen |
Napsal uživatel Jaroslav Dostál |
Pátek, 15 Květen 2009 16:03 |
SHARK
aircraft prototype assembly is continuing : Tail fuselage part received reinforcing of horizontal stabilizer hinges, control system of cockpit is prepared to be adapted during first tests of ergonomy in flight, instrument panel is changed to be prepared for new Garmin GPSMAP 695/696
alternative installation and Dynon EFIS glass-cockpit installation possibility ( officially introduced to be sold for this year - see Dynon
web )
Shark prototype first flight is still scheduled for this Summer by Shark.aero s.r.o. leader Vlado Pekár.
|