Náhodný obrázek

Shark fuselage bottom mold production

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Gryfair.cz GRYF magazín Novinky letový test SHARKa ve Flieger magazinu 5 / 2010
letový test SHARKa ve Flieger magazinu 5 / 2010 Tisk Email
Napsal uživatel Flieger magazine - Peter Wolter   
Úterý, 13 Červenec 2010 17:20

Shark von Shark Aero: HAI END (05/10) 

Tento slovenský tandémový letoun patří k nejrychlejším UL - už prototyp Sharka se dotýká značky 300 km/hod

 A srdcí milovníků přírodních tvarů.

Chcete-li se dočíst více ( ale v němčině)   můžete si článek zakoupit :  buy now , nebo stáhnout  z webu německého dealera Sharka