Náhodný obrázek

first flight of P27 - 19th July 2011

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Gryfair.cz GRYF magazín Novinky První vzlet prototypu Gryf P27
První vzlet prototypu Gryf P27 Tisk Email
Napsal uživatel Gryf design   
Středa, 20 Červenec 2011 00:00

19tého července 2011 se prototyp UL/ELSA letounu P27 poprvé dostal do vzduuchu na letišti v Kroměříži - s testovacím pilotem  LAA Miroslavem Rakušanem za kniplem. Během dalších dní , letoun pokračuje v zalétávacích letech tak abychom po odladění pohonné jednotky a systémů mohlo konečně po létech vývoje pro jiné létat pro vlasní zábavu.  Jsou i nějaké řeči kolem potenciální sériové výroby, ale to momentálně není na pořadu dne ...

Ví ce obrázků ze zalétávání najdete v  galerii P27.

 

 

final assembly before test flight

  • Konečná montáž P27 před prvním vzletem

engine test before first test flight - performed by Rakušan senior

  • Motorovka před prvním vzletem - provedena  p. Rakušanem seniorem

walk around of P27 - performed by Miroslav Rakušan

  • prohlídka P27 před vzletem , provedena LAA test pilotem Miroslavem Rakušanem

first take-off

  • P27 poprvé ve vzduchu