Náhodný obrázek

Gryf ULM-1 OK-ZUR 04

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Gryfair.cz GRYF magazín Novinky Založena firma FLYITALIA s.r.l., Syracusy - Sicílie
Založena firma FLYITALIA s.r.l., Syracusy - Sicílie Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Sobota, 30 Listopad 2002 00:00

V Syracusách na Sicilii byla Antonem Querciolim, Marino Pezzottim a Franco Burattem založena firma FLYITALIA s.r.l. Za českou stranu se zúčastnil Jaroslav Dostál. Marian Mečiar z důvodu jeho nové funkce vedoucího programu Aero Vodochody Ae 270 chyběl.

Italská strana přednesla svou vizi úprav původního návrhu MD3, tak aby letoun byl poháněn standardně 100HP motorem, s širším kokpitem a více agresivním vzhledem. Oproti původní ideji, používající hranatý spodek zadní části trupu a klasičtější kýl, letoun získal oblou zadní část trupu, šípový kýl s jednodušší průběžnou výškovkou. Klasická prutovina kokpitu s trubkami ve výhledu byla na požadavek Italské strany nahrazena složitější prutovinou umožřující nerušený výhled dopředu. Po rozboru centráží jsme museli přidat 3st. negativní šíp, abychom zachovali plynulý aerodynamický tvar trupu.