Náhodný obrázek

Skyboy EX with short wing

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Gryfair.cz GRYF magazín Novinky Shazovací test
Shazovací test Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Úterý, 23 Listopad 2004 00:00

23.11. 2004 byl proveden shazovací test letounu MD3 Rider podle předpisů UL2/2 a Německého LTF. Poté co byl proveden shoz odpovídající hmotnosti 480kg bez jakýchkoliv deformací, zkouška byla opakována z výšky odpovídající 120% zvětšení přistávací hmotnosti letounu.

Poté byly objeveny malé trhlinky na pravé laminátové pružině, ale funkčnost podvozku zůstala zachována a nebyly zjištěny žádné deformace primární konstrukce letounu. Výsledky tak mohou být použity pro krajiny s požadavkem vyšší přistávací hmotnosti - jako např. Kanada.