Aktuální max. rychlosti letounu Shark |
Se základními kryty kol hlavního podvozku, zatím bez krytů příďového podvozku a stále s vrtulí Woodcomp 3000 2W (podle woodcompu tahle vrtule není z jejich vrtulí "nejrychlejší") dnes 17.12.2009 Shark nalétl:
|
Počasí v ČR
Další MD3 Rider lítá doma |
![]() |
![]() |
Napsal uživatel Jaroslav Dostál |
Úterý, 23 Prosinec 2008 11:48 |
![]() Zájem o letoun MD3 Rider přinesl netypické řešení zájmu o naše letadlo které se už u nás nevyrábí - čeští zájemci kupují letadla z itálie: Dalším Riderem kterého u nás můžete potkat je tak MD3 Rider Ladislava Ezra OK-NUR03 provozovaný na domovském letišti v Klatovech. Jde o výrobní číslo 016, tedy pochází z domácí výroby v Hluku, a chcete-li následovat tento přístup, stále to můžete zkusit : skysupermarket nabízí aktuálně další tři letadla MD3 Rider Českým zájemcům o tento letoun doporučujeme hlavně letouny do výrobního čísla 32, nebo obecně letadla vyrobená u nás (to je do června 2006) - protože jsou vyrobena výrobcem se schválením LAA - a zároveř budete bez problémů se servisem jejich původním výrobcem - Aerospool CZ Hluk první nabízený vyrobený v roce 2005, s 247 hodinami na motoru druhý s 240 hodinami (chtělo by to zjistit datum výroby nebo výrobní číslo) a třetí z výroby 2007 - s 200 hodinami- jenže to je právě případ výroby (nebo možná jen závěrečné montáže) mimo českou republiku A nebo můžete také koupit letoun MD3 Rider přímo od vlastníka - jako tento Sicilský od Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript Jen bučte pozorní a nepoužívejte takovéto "české registrační značky" u nás. - Italové často používají jen část registrace kterou si slíbili odstranit poté co k nim letoun doletěl s firemní "transportní" značkou - a ještě k tomu si odmažou nějaká ta čísla aby to vypadalo jako normální registrace. Italské UL letadla totiž nemusí mít žádnou registraci, pokud nechtějí létat ve škole nebo přistávat na jiných než UL letištích. Jsou známy i případy že český pilot značku odlepil a Italský majitel si pak vyrobil identickou - jen bez těch koncových čísel definujících u nás na první pohled že jde o UL letadlo. Můžete tak potkat několik zcela odlišných letadel se stejnou imatrikulací. Prostě Itálie. |