Náhodný obrázek

Zdeno Petira and Mila Verner

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Gryfair.cz GRYF magazín Novinky Další MD3 Rider lítá doma
Další MD3 Rider lítá doma Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Úterý, 23 Prosinec 2008 11:48

Zájem o letoun MD3 Rider přinesl netypické řešení zájmu o naše letadlo které se už u nás nevyrábí - čeští zájemci kupují letadla z itálie:

Dalším Riderem kterého u nás můžete potkat je tak MD3 Rider Ladislava Ezra OK-NUR03 provozovaný na domovském letišti v Klatovech. Jde o výrobní číslo 016, tedy pochází z domácí výroby v Hluku, a chcete-li následovat tento přístup, stále to můžete zkusit : skysupermarket nabízí aktuálně další tři letadla MD3 Rider

Českým zájemcům o tento letoun doporučujeme hlavně letouny do výrobního čísla 32, nebo obecně letadla vyrobená u nás (to je do června 2006) - protože jsou vyrobena výrobcem se schválením LAA - a zároveř budete bez problémů se servisem jejich původním výrobcem - Aerospool CZ Hluk

první nabízený vyrobený v roce 2005, s 247 hodinami na motoru

druhý s 240 hodinami (chtělo by to zjistit datum výroby nebo výrobní číslo)

a třetí z výroby 2007 - s 200 hodinami- jenže to je právě případ výroby (nebo možná jen závěrečné montáže) mimo českou republiku

A nebo můžete také koupit letoun MD3 Rider přímo od vlastníka - jako tento Sicilský od Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Jen bučte pozorní a nepoužívejte takovéto "české registrační značky" u nás. - Italové často používají jen část registrace kterou si slíbili odstranit poté co k nim letoun doletěl s firemní "transportní" značkou - a ještě k tomu si odmažou nějaká ta čísla aby to vypadalo jako normální registrace. Italské UL letadla totiž nemusí mít žádnou registraci, pokud nechtějí létat ve škole nebo přistávat na jiných než UL letištích. Jsou známy i případy že český pilot značku odlepil a Italský majitel si pak vyrobil identickou - jen bez těch koncových čísel definujících u nás na první pohled že jde o UL letadlo. Můžete tak potkat několik zcela odlišných letadel se stejnou imatrikulací. Prostě Itálie.