Náhodný obrázek

Grandparent GRYF ULM-1 is flying again

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Gryfair.cz GRYF magazín Novinky NEXT-Aircraft míting ve Vogheře : MD3 Rider je možná zpátky
NEXT-Aircraft míting ve Vogheře : MD3 Rider je možná zpátky Tisk Email
Napsal uživatel NEXT Aircraft   
Sobota, 02 Červenec 2011 17:45

Od příštího měsíce chce italská firma  Next Aircraft   spustit znovu výrobu českého letounu MD3 Rider .

Podle slov Roberto Treppiediho  chce firma nejdříve vyrobit malou sérii letadel z podsestav které získali po zkrachovalé firmě Flyitalia, a do té doby připravit jeho upgrade .

Firma Next aircraft / Eurocharter Srl nás pozvala k jednání o přípravě standardní sériové verze letounu MD3 a jako  poradce v souvislosti s opětným spuštěním sériové výroby - aby eliminovala nesmyslné kroky a úpravy letounu bývalého vedení firmy  Flyitalia - které udělaly z jednoho z nejlepších hornoplošníků na trhu hračku pro majitele firmy - bez jakýchkoliv zkušeností z leteckého průmyslu.   Podle současných domluv máme připravit nejen sériové provedení pro rok 2012 ( s využitím subdodavatelských kontaktů a technologií firmy) - završené dodatkem k typovému certifikátu, ale i řadu dalších změn, které by dostaly Ridera opět na místo na trhu  UL a LSA které mu během výroby v Hluku náleželo. Létat 222 km/hod v 1,17m kokpitu , startovat a přistávat na 100 metrech, doletět 1000 km - s 300kg platícím zatížením pro LSA ( ELSA LAA) verzi - to stále není zlé. Línější hromadně vyráběná konkurencie má platící zatížení  o 50 až 80 kg nižší.

Nové MD3 Ridery budou vyráběny v Itálii v prostorných nových halách ,  na letišti Voghera kousek pod Milánem. Firma zvažuje finální montáž na různých místech světa - v Brazílii, USA ... a třeba i u nás. Pro 600kg ELSA verzi by to mohlo být zajímavé.

 

Druhý den setkání ve Vogheře  NEXT-aircraft podepsal dealerskou smlouvu s firmou Allgäu UL – Trade pro Jižní Německo, Rakousko a Švýcarsko . Zároveň byly domluveny úpravy speciální G verze pro německé zákazníky, která by plnila požadavky Německých předpisů pro UL .  Po jejich ověření by tyto změny měly být pokryty dodatkem českého typového certifikátu . Tož - příští rok může přinést skutečně příštího ( NEXT) MD3 Ridera .