| Aktuální max. rychlosti letounu Shark | 
| Se základními kryty kol hlavního podvozku, zatím bez krytů příďového podvozku a stále s vrtulí Woodcomp 3000 2W (podle woodcompu tahle vrtule není z jejich vrtulí "nejrychlejší") dnes 17.12.2009 Shark nalétl: 
 | 
Počasí v ČR
| 200% LAA pevnostní zkoušky trupu a křídla Sharka |   |   | 
| Napsal uživatel Gryf design | 
| Pondělí, 09 Červenec 2012 00:00 | 
| 
 Dnes Shark úspěšně absolvoval finální pevnostní zkoušky křídla a trupu pod dohledem presidenta LAA Jana Brskovského, hlavních inspektorů Václava Chvály a Petra Chvojky - a za asistence německého dealera Petera Kuhna a hlavního technika DAeC Michaela Baetze. Zkoušky byly dokončeny jak pro UL zatížení podle českých a německých předpisů (MTOW 472,5 kg) , tak zároveň pro vyšší zatížení 600kg MTOW LSA / ELSA (obrázky Jan Brskovký - president LAA) 
 Lámačka trupu provedená pro zatížení, adekvátní 600kg vzletové hmotnosti = 200% zatížení LSA ( to je 4 036 kg ) foto ing. Václav Chvála, LAA 
 
 
 oficiální LAA lámačka křídla ... opět potvrzující 200% zatížení LSA pro 600kg vzletovou hmotnost ... Shark je tak zase o krůček blíž k typové certifikaci ! | 


 
   
  













































 
 


