Náhodný obrázek

Rick and Taryn Skyboy

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Gryfair.cz GRYF magazín Novinky Finální test křídla na 126% zatížení
Finální test křídla na 126% zatížení Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Sobota, 30 Duben 2005 00:00

Během posledního dubnového víkendu jsme provedli zbývající pevnostní zkoušky letounu MD3 Rider podle českých a německých UL předpisů. Křidélka a klapky byly testovány až na 120% nad max. početním zatížením.

Nakonec jsme se vrátili k již provedené zkoušce křídla na maximální početní zatížení a provedli zkoušku 'do zlomu'. Protože při 120% nad max. početním zatížením křídlo nevykazovalo žádné viditelné trvalé deformace, pokračovali jsme až na 126%, což prověřilo zatížení letounu adekvátní max. vzletové hmotnosti přes 600 kg. Přesto jsme se rozhodli kritická místa v dalších sériích letounu posílit.