Monthly Picture

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partners

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizations

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazines

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Airshows

Banner
Banner

Dealers

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Weather
Gryfair.cz GRYF magazine GRYF pilots corner Zdeno Petira o svém Gryfovi v roce 1996
Zdeno Petira o svém Gryfovi v roce 1996 Print E-mail
Written by Zdeno Petira   
Thursday, 22 December 2005 22:40

českyPravidelně se zúčastňujeme sletů a aerosalónů v Jihlavě, v roce 96 např. sletu v Olomouci a Frýdlantě. I tam vytěžil letoun ze svých dobrých letových vlastností první dvě místa v soutěži na přesnost přistání. V rukách dobrého pilota umí totiž vzlétnout na 45 m a přistát na 20m do úplného zastavení. Dokázali jsme se také vyšplhat do výšky 4700m za pěkného podzimního odpoledne.

V současné době moderních a rychlých Fascinejšnů neexistuje u nás lepší ultralajt, který dokáže splnit sen nádherného pomalého, s přírodou a vzduchem spjatého letu. Ale přesto dokážeme v naprosté pohodě uletět bez přistání vzdálenost kolem 270 km.

Bylo vyzkoušeno také nejrůznější praktické využití - při hledání ztracených modelů při modelářských soutěžích, při focení kruhů v obilí - hledání nevysvětlených jevů, či UFO. Provozujeme celou roční dobu a na dotaz, jestli nám není zima odpovídám - motocyklisti jezdí i na podzim a někteří blázni i v zimě (jako my) a nejezdí v košili s krátkým rukávem. Musí se obléct.


Zdeno Petira a Karel Gavenda, Gryf ULM-1 OK-ZUR 04. Zalétán 18.11.1994, k 12/96 nalétáno 350 hodin. Stavěn Zdeno Petirou (členem Gryf klubu Uherské Hradiště ) od roku 1991 podle originální dokumentace. S Rotaxem 447, čtyřlistou vrtulí Justra, kapotáží podvozku a po celkovém doladění létá i pod 8 l/hod. Hangárován na letišti Kunovice.


Zdeno Petira Nightflyer