Aktuální max. rychlosti letounu Shark |
Se základními kryty kol hlavního podvozku, zatím bez krytů příďového podvozku a stále s vrtulí Woodcomp 3000 2W (podle woodcompu tahle vrtule není z jejich vrtulí "nejrychlejší") dnes 17.12.2009 Shark nalétl:
|
Počasí v ČR
Výroba Ridera na jaře |
Napsal uživatel GRYF Aircraft |
Pátek, 28 Duben 2006 16:50 |
6.3. 2006 - dodán letoun No. 025 do Itálie, klasický Italský Rider s motorem Rotax 912S a instalovaným záchranným systémem. 27.3. 2006 - dodán letoun 026 pro amerického dealera. Tento letoun byl dodán bez vybavení přístroji, které si namontuje sám dealer, nabízející kompletní sadu digitálních přístrojů Aveo. Letoun má USA klasický americký nátěr 103 s metalízou (burgunda červená). 28.3. 2006 - dodán klasický Italský 100HP letoun No.028 do Itáliet - opět v kontejneru z důvodu špatného počasí. 5.4. 2006 - dodán první letoun do Francie výr.č. 027, s Francouzskou versí Rotaxu 912S ("modré hlavy"), s ručně ovládanými klapkami a záchranným systémem. Poprvé použita vrtule Duke, instalovaná na tento letoun v Itálii. 26.4. 2006 - zalétán letoun No.029 pro Slovenského zákazníka - letoun s 80HP motorem a záchranným systémem engine. Takže po 25 vyrobených kusech tohoto česko-Slovenského letadla (česko-Slovenského díky našim Slovenským spolupracujícím firmám) první letoun který bude létat u "nás" doma. |