Náhodný obrázek

L 420 Turbolet

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Gryfair.cz GRYF magazín Novinky Výroba Ridera na jaře
Výroba Ridera na jaře Tisk Email
Napsal uživatel GRYF Aircraft   
Pátek, 28 Duben 2006 16:50

6.3. 2006 - dodán letoun No. 025 do Itálie, klasický Italský Rider s motorem Rotax 912S a instalovaným záchranným systémem.

27.3. 2006 - dodán letoun 026 pro amerického dealera. Tento letoun byl dodán bez vybavení přístroji, které si namontuje sám dealer, nabízející kompletní sadu digitálních přístrojů Aveo. Letoun má USA klasický americký nátěr 103 s metalízou (burgunda červená).

28.3. 2006 - dodán klasický Italský 100HP letoun No.028 do Itáliet - opět v kontejneru z důvodu špatného počasí.

5.4. 2006 - dodán první letoun do Francie výr.č. 027, s Francouzskou versí Rotaxu 912S ("modré hlavy"), s ručně ovládanými klapkami a záchranným systémem. Poprvé použita vrtule Duke, instalovaná na tento letoun v Itálii.

26.4. 2006 - zalétán letoun No.029 pro Slovenského zákazníka - letoun s 80HP motorem a záchranným systémem engine. Takže po 25 vyrobených kusech tohoto česko-Slovenského letadla (česko-Slovenského díky našim Slovenským spolupracujícím firmám) první letoun který bude létat u "nás" doma.