Náhodný obrázek

second test flights - 23th July 2011

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Gryfair.cz GRYF magazín Novinky Shark v prosinci 2008
Shark v prosinci 2008 Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Čtvrtek, 01 Leden 2009 01:00

Během prosince 2008 pokračoval vývoj SHARKa dokončením CNC frézování negativních forem křídel, rámu kabiny a vnitřních panelů interiéru - hlavně chybějících negativních forem interiéru

 

Nejprve musel designér interiéru Peťo Zelman konečně dokončit finální verzi povrchů interiéru ...


...pak se musely definovat dělící roviny forem...

 


...a vytvořit jejich separátní negativní formy.

 


Z fotky vytváření negativních forem zavazadlového ptrostoru je možné vidět, že by možná bylo vhodné do dveří zavazadláku přidat další okno ...

 


Rám kabiny pak byl vytvořen Erichem Ostrčilem pod dohledem project managera Bohuše Závodného a majitele COMP-LETu Vlado Pekára.

 


Zároveň s pracemi na definici tvarů a výrobě negativních forem COMP-LET provedl několik pevnostních zkoušek pro ověření zvolených technologií.