Aktuální max. rychlosti letounu Shark |
Se základními kryty kol hlavního podvozku, zatím bez krytů příďového podvozku a stále s vrtulí Woodcomp 3000 2W (podle woodcompu tahle vrtule není z jejich vrtulí "nejrychlejší") dnes 17.12.2009 Shark nalétl:
|
Počasí v ČR
Shark v prosinci 2008 |
Napsal uživatel Jaroslav Dostál |
Čtvrtek, 01 Leden 2009 01:00 |
Během prosince 2008 pokračoval vývoj SHARKa dokončením CNC frézování negativních forem křídel, rámu kabiny a vnitřních panelů interiéru - hlavně chybějících negativních forem interiéru
Nejprve musel designér interiéru Peťo Zelman konečně dokončit finální verzi povrchů interiéru ...
...pak se musely definovat dělící roviny forem...
...a vytvořit jejich separátní negativní formy.
Z fotky vytváření negativních forem zavazadlového ptrostoru je možné vidět, že by možná bylo vhodné do dveří zavazadláku přidat další okno ...
Rám kabiny pak byl vytvořen Erichem Ostrčilem pod dohledem project managera Bohuše Závodného a majitele COMP-LETu Vlado Pekára.
Zároveň s pracemi na definici tvarů a výrobě negativních forem COMP-LET provedl několik pevnostních zkoušek pro ověření zvolených technologií. |