Náhodný obrázek

fuselage negative molds finished - June 2008

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Novinky
Prototype 001 was test flown by FLYITALIA test pilot Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Čtvrtek, 15 Duben 2004 00:00
MD-3 Rider first prototype 001 was test flown by FLYITALIA test pilot Andrea Sabatucci and then together with Serio Salgaro - first Rider customer flown to Italy, Dovera through Alpen.
 
MD3 Rider - testovací let Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Úterý, 06 Duben 2004 00:00

MD3 Rider poprvé zalétán představitelem FLYITALIA Marino Pezzottim.

 
První prototyp Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Středa, 25 Únor 2004 00:00

První prototyp letounu MD3 Rider byl zalétán na letišti Kunovice.

 
Airshow Ozzano - Itálie Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Úterý, 10 Červen 2003 00:00

Na airshow Ozzano poblíž Boloně FLYITALIA s.r.l. poprvé vystavovala WT9 Dynamic a Eurofox, jichž je výhradním dealerem pro Itálii a zároveň model našeho připravovaného hornoplošníku MD3 Rider.

 
Založena firma FLYITALIA s.r.l., Syracusy - Sicílie Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Sobota, 30 Listopad 2002 00:00

V Syracusách na Sicilii byla Antonem Querciolim, Marino Pezzottim a Franco Burattem založena firma FLYITALIA s.r.l. Za českou stranu se zúčastnil Jaroslav Dostál. Marian Mečiar z důvodu jeho nové funkce vedoucího programu Aero Vodochody Ae 270 chyběl.

Celý článek...
 
První dialogy - Srpen 2002, Mantova Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Pátek, 30 Srpen 2002 00:00

Srpen 2002, MantovaPrvní dialogy o vytvoření nové společnosti pro vývoj a výrobu celokovových UL letadel MD-1, MD-2 a MD-3 mezi Marino Pezzottim, Franco Burattem, Mariánem Mečiarem a Jaroslavem Dostálem. Italská strana vybrala jako prvý do vývoje hornoplošný MD-3. V tom čase byla základní idea ve vývoji a stavbě prototypu letounu v ČR a jeho sériová výroba v Itálii. Firma se má stát zároveň dealerem letounů WT-9 Dynamik a Eurofox pro Itálii.

 
<< Začátek < Předchozí 21 22 Další > Konec >>

Strana 22 z 22