Náhodný obrázek

Sun'n Fun 2000, Skyboy UL

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Novinky
003 rear fuselage test Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Pondělí, 11 Říjen 2004 00:00
003 was strength tested in test bed for next loads according to Czech UL2/2 and Germany LTF requirements:
- Rear fuselage test for ultimate torsion
- Rear fuselage test for max. operating side loads
All these loads was created by sand bags, checked by digital loads measurement. Result - OK, no continuing deformation even after ultimate loads.
 
Vodorovné ocasní plochy 003 testovány Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Čtvrtek, 30 Září 2004 00:00

Vodorovné ocasní plochy 003 (výškovka, stabilizátor a kombinace) byly testovány na početní zatížení podle českého UL2/2 a Německého LTF předpisu pro SLZ v přípravku. Všechna tato zatížená byla provedena zatíženími přesně naváženými pytli s pískem, jejich hmotnosti byly kontrolovány na přesných digitálních vahách a měření deformací bylo prováděno standardními přístroji - metry a posuvnými měřidly. Závěr - konstrukce vyhovčla bez trvalých deformací ani po početních zatíženích.

 
Trup 003 byl testován na početní zatížení Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Pondělí, 30 Srpen 2004 00:00

003 byl testován na početní zatížení v přípravku:
- Zadní část trupu na početní zatížení od krutu
- Zadní část trupu na max. provozní zatížení boční

 
Letoun 002 byl testován Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Čtvrtek, 12 Srpen 2004 00:00

Letoun 002 byl testován italskými piloty Andreou Sabatucci a Davidem Turelli a pak přelétnut zákazníkovi - Andrea Salomoni a Sergio Salgaro z ďż˝asopisu TAKEOFF.

 
Airshow Ozzano 2004 Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Sobota, 05 Červen 2004 00:00

Ozzano 2004 (kousek od Boloně) bylo druhé airshow na kterém jsme vystavovali MD3 Rider, český letoun navržený pro firmu Flyitalia. Celokovový vzpěrový hornoplošník s cestovkou 200 , maximálkou v horizontu 220 km/hod a šířkou kabiny 1,17m sklidil docela úspěch.

 
Meeting di Primavera Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Pátek, 23 Duben 2004 00:00

Na “Meetingu di Primavera” v Castilione del Lago vystavovala poprvé Flyitalia nabízející “československé” letouny Dynamik a Eurofox, zcela nový hornoplošník MD3 Rider, navržený týmem českých vývojářů na její objednávku a vyrobený firmou Aerospool CZ ve spolupráci s několika českými a slovenskými firmami - HPAI, TEST, COMP-LET, MERLIN.

Celý článek...
 
<< Začátek < Předchozí 21 22 Další > Konec >>

Strana 21 z 22