Náhodný obrázek

Skyboy EX assembly

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Novinky
Finální test křídla na 126% zatížení Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Sobota, 30 Duben 2005 00:00

Během posledního dubnového víkendu jsme provedli zbývající pevnostní zkoušky letounu MD3 Rider podle českých a německých UL předpisů. Křidélka a klapky byly testovány až na 120% nad max. početním zatížením.

 
Křídlo Rider 003 bylo odzkoušeno za asistence LAA Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Čtvrtek, 28 Duben 2005 00:00

Křídlo Rider 003 bylo odzkoušeno na maximální kladné početní zatížení / kladný poryv na Vc. Zkouška proběhla za asistence zástupců vedení a techniků LAA, statiků a výrobce. Po zatížení křídla na 150% max. provozního zatížení = 1180 kg se konstrukce křídla vrátila do původních hodnot bez jakékoliv reálně měřitelné trvalé deformace.

 
AERO 2005 Fridrichshafen Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Pondělí, 25 Duben 2005 00:00

Ve dnech 21. až 24. dubna 2005 byl český letoun MD3 Rider předveden na mezinárodní výstave AERO 2005 ve Fridrichshafenu - poprvé mimo Itálii. Původne bylo připraveno předvedení dvou kusů s rozlišným vybavením, špatné počasí však zabránilo přeletu, a vystavován byl proto jen letoun 008 se sklápěcím křídlem, prevezený na výstavu v kontejneru.

 
Křídlo Rider 003 bylo odzkoušeno na maximální početní zatížení Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Úterý, 19 Duben 2005 00:00

Křídlo Rider 003 bylo odzkoušeno na maximální početní zatížení. Po 150% zatížení = 577,6 kg se konstrukce křídla vrátila do původních hodnot bez jakékoliv trvalé deformace.

 
Shazovací test Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Úterý, 23 Listopad 2004 00:00

23.11. 2004 byl proveden shazovací test letounu MD3 Rider podle předpisů UL2/2 a Německého LTF. Poté co byl proveden shoz odpovídající hmotnosti 480kg bez jakýchkoliv deformací, zkouška byla opakována z výšky odpovídající 120% zvětšení přistávací hmotnosti letounu.

 
Trup 003 byl testován na početní zatížení Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Středa, 13 Říjen 2004 00:00

003 byl testován na početní zatížení v přípravku :
- Zadní část trupu na početní zatížení od krutu
- Zadní část trupu na max. provozní zatížení boční

 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>

Strana 20 z 22