Náhodný obrázek


Warning: getimagesize() [function.getimagesize]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 1958 is not allowed to access /home2/gryfairca96e/html/components/com_joomgallery/img_thumbnails/skyper_gt9_15/skyper_gt9_20140410_1381860742.jpg owned by uid 65534 in /home2/gryfairca96e/html/modules/mod_joomimg/tmpl/default.php on line 120

Warning: getimagesize(/home2/gryfairca96e/html/components/com_joomgallery/img_thumbnails/skyper_gt9_15/skyper_gt9_20140410_1381860742.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: Permission denied in /home2/gryfairca96e/html/modules/mod_joomimg/tmpl/default.php on line 120

Warning: Division by zero in /home2/gryfairca96e/html/modules/mod_joomimg/tmpl/default.php on line 140
Skyper GT9

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Novinky
Obnovená SLSA certifikace MD3 Ridera Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Pondělí, 07 Duben 2008 10:35

 

 

 

Celý článek...
 
Shark undercarriage design by Igor Špaček Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Pátek, 08 Únor 2008 18:38

Shark system of undercarriage - using hydraulic brakes and wheels from BERINGER, all wheels equipped with shock-absorbers and retracting by electromechanical actuator.

Celý článek...
 
Pár slov o Gryfících na Sebring Sport Aviation Expo Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Středa, 30 Leden 2008 15:36

Velice potěší když na Sport Aviation Expu použije Dan Johnson při své přednášce o LSA jako ilustraci budoucnosti kategorie LSA 3D vizualizaci Sharka s nápisem 'MODERN MARVELS'

Na Sebringu se ale taky dalo najít zastoupení nového amerického dealera MD3 Ridera - Space Coast Aviation Services, Inc. Jejich webové stránky pozývají na Sun'n Fun - abyste se mohli s Riderem seznámit osobně...

Celý článek...
 
Model trupu Sharka obdržel finální CNC kýl a centroplán Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Pátek, 18 Leden 2008 19:17

Model trupu Sharka obdržel kýl a centroplán vyrobené z důvodu docílení co největší přesnosti na CNC . Vše je připraveno pro stažení modelu a formy pro výrobu plexiskla, které bude pro Sharka smluvně dodávat firma Josef Weiss Plastic GmbH v jejich výrobních prostorách v LETu Kunovice - v hale ve které se před 20 lety dával dohromady první ULM-1 Gryf.

To jsou ale paradoxy pane Berka...

Celý článek...
 
Skyboy yahoo group Tisk Email
Napsal uživatel Ray Nash / Gryf   
Pátek, 18 Leden 2008 12:00

Skyboy aircraft owners in USA and Canada created Yahoo Interplane Skyboy group - where they discuse all experiences with their planes and problems with company service. They afraid Skyboy production is stopped - because although Skyboy is actually 6th with 5% of US-LSA market, mother company Interplane sro did not have Skyboy in their web front page.

"Did" - because after we publish that information here, Interplane adapt their web front page.

 
Ohlédnutí za ideou Billa McClunga Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Úterý, 15 Leden 2008 12:28

Před sedmi lety Bill McClung - ředitel Sun'n Fun a president interplane USA přišel s ideou přinést na trh USA širší nabídku lehkých sportovních letadel, počínaje lehkým Pt103 ultralightem Griffon (rekonstruovaný Gryf), se Skyboyem jako "ultralight trainerem" o který byl v USA aktuálně velký zájem a Eurostarem a Sovou jako kity, které by po odsouhlasení LSA předpisů byly již na trhu a mohly by tak být mezi prvními SLSA schválenými letadly.

Toho času jsme s Billem navštívili několik českých firem a přivezli do USA první Eurostary (aktuálně pro USA Evektor SportStar ) a první Sovy (aktuálně pro USA KP-5 Kappa ) . Eurostar se pak skutečně stal prvním SLSA schváleným letadlem - ale to už mimo Interplane USA.

 

Kdyby majitel firmy interplane USA Ralph Mandarino nenaslouchal jeho 'zkušeným rádcům', dnes by jeho firma ( podle aktuálních informací o prodejích SLSA ) mohla patřit na trhu SLSA k lídrům: s 14% podílem = 156 prodanými letadly...

Celý článek...
 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>

Strana 13 z 22