Náhodný obrázek

Zdeno nightflyer

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Novinky
Laminován uhlíkový trup prototypu Sharka Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Neděle, 02 Listopad 2008 12:05

V říjnu 2008 se SHARK dočkal laminace uhlíkového trupu pro první prototyp .

Potah kýlu je laminován ze sklolaminátu aby se zamezilo problémům s anténami, které by měly být laminovány dovnitř, tak abychom v maximální míře nerušili aerodynamický tvar letounu ...

 
Klein's Aeromobil roll-out Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Středa, 15 Říjen 2008 01:00
2008_10_15-pipomobil_7021m514 15th October we were invited to Aeromobil of Štefan "Pipo" Klein roll out and first "fast taxiing" proofs ( 110 km/hour ) - till now without ability to take the air ...

Celý článek...
 
Zálet letounu Aerospool CZ Classic Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Pondělí, 06 Říjen 2008 18:34

Aktuální informace od Aerospool CZ : :

Dnes tj. 6.10.2008 v 15.00h na Kunovickém Letišti byl proveden zkušebním pilotem Radkem Škvařilem zálet nového UL letounu Aerospool Classic.

Blahopřejeme Mariáne.

 
Líbil by se Vám Shark s Rolls-Roycem? Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Středa, 17 Září 2008 00:00


16. září se v dílnách COMP-LETu objevil jeden angličan, připravující vývoj vírníku s motorem RR300, poté co našel na webu SHARKa -jehož kokpit a větší část trupu se mu zdála být přímo ideální pro využití na jeho projektu.

Celý článek...
 
Interiér Sharka má definitivní podobu Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Pondělí, 01 Září 2008 16:41

Během srpna 2008 získal interiér SHARKa finální podobu a nastavení. Figurant sedící na přední sedačce je vysoký 2,04 m - a přesto má nad hlavou spoustu místa.

Podle slov šéfa firmy COMP-LET ponecháme interiér tak prostorný jak se nám víceméně omylem podařil - abychom do budoucna umožnili lety v pilotní přilbě. Jen se obávám kdy někdo přijde s objednávkou podvěšení nějaké nepříliš mírotvorné výbavy ....

 
Shark fuselage interior test Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Pondělí, 04 Srpen 2008 09:33

End of July 2008 SHARK fuselage interior was first time tested - and COMP-LET resulted to increase space for second pilot and baggage compartment area.

More pictures from that works You can find in Shark gallery :

 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>

Strana 11 z 22