Napsal uživatel Jaroslav Dostál
|
Úterý, 06 Leden 2009 22:18 |
30-tého prosince 2008, Albert Orlita zorganizoval setkání zůčastněných na vývoji L610 - abychom pietně oslavili dvacetiny jejího prvního záletu
Chcete-li vidět více snímků z této akce, mrkněte se na galerii Petra Štěrby
Chcete-li vědět více o historii L610 , přečtěte si v roce 2008 aktualizovaný článek Alberta Orlity
|
Celý článek...
|
|
Napsal uživatel Jaroslav Dostál
|
Čtvrtek, 01 Leden 2009 01:00 |
Během prosince 2008 pokračoval vývoj SHARKa dokončením CNC frézování negativních forem křídel, rámu kabiny a vnitřních panelů interiéru - hlavně chybějících negativních forem interiéru
|
Celý článek...
|
Napsal uživatel Jaroslav Dostál
|
Čtvrtek, 01 Leden 2009 01:00 |
|
Napsal uživatel Jaroslav Dostál
|
Úterý, 23 Prosinec 2008 11:48 |
Zájem o letoun MD3 Rider přinesl netypické řešení zájmu o naše letadlo které se už u nás nevyrábí - čeští zájemci kupují letadla z itálie:
Dalším Riderem kterého u nás můžete potkat je tak MD3 Rider Ladislava Ezra OK-NUR03 provozovaný na domovském letišti v Klatovech. Jde o výrobní číslo 016, tedy pochází z domácí výroby v Hluku, a chcete-li následovat tento přístup, stále to můžete zkusit : skysupermarket nabízí aktuálně další tři letadla MD3 Rider
|
Celý článek...
|
Napsal uživatel Jaroslav Dostál
|
Čtvrtek, 27 Listopad 2008 01:00 |
Listopad 2008 byl pro SHARK a měsícem zahájení výroby negativních forem křídla .
Negativní formy se frézovaly CNC přímo z masivu a v současné době se už leští k výrobě prvních lámacích vzorků. Zároveř s tím se pokračuje na výrobě rámů, zesílení a přepážek uhlíkového trupu a paralelně se dodělaly i tvary nakonec téměř bionicky vyhlížejícího interiéru Peťo Zelmana. Formy nebudou zrovna jednoduché. Ale co byste pro Sharkana neudělali ... |
Napsal uživatel Jaroslav Dostál
|
Neděle, 09 Listopad 2008 11:36 |
SHARK
development team - project manager Bohuš Závodný, main stressmen Igor Špaček
, company owner Vlado Pekár , and interior designer Peťo Zelman around interior final model.
Step-by-step interior geometry is closed to making final negative molds. Seats of both pilots will be electrically adjustable , instrument desks will be prepared for standard installation of three Dynon D100/D120 screens with option of new DYNON EFIS/EMS/GPS system including optional DYNON autopilot installation ...
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>
|
Strana 10 z 22 |