Náhodný obrázek

Fuselage skelleton in Habarta workshop

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Novinky
20 let po záletu L610 Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Úterý, 06 Leden 2009 22:18


30-tého prosince 2008, Albert Orlita zorganizoval setkání zůčastněných na vývoji L610 - abychom pietně oslavili dvacetiny jejího prvního záletu

Chcete-li vidět více snímků z této akce, mrkněte se na galerii Petra Štěrby

Chcete-li vědět více o historii L610 , přečtěte si v roce 2008 aktualizovaný článek Alberta Orlity

 

Celý článek...
 
Shark v prosinci 2008 Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Čtvrtek, 01 Leden 2009 01:00

Během prosince 2008 pokračoval vývoj SHARKa dokončením CNC frézování negativních forem křídel, rámu kabiny a vnitřních panelů interiéru - hlavně chybějících negativních forem interiéru

 

Celý článek...
 
PF 2009 Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Čtvrtek, 01 Leden 2009 01:00


 
Další MD3 Rider lítá doma Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Úterý, 23 Prosinec 2008 11:48

Zájem o letoun MD3 Rider přinesl netypické řešení zájmu o naše letadlo které se už u nás nevyrábí - čeští zájemci kupují letadla z itálie:

Dalším Riderem kterého u nás můžete potkat je tak MD3 Rider Ladislava Ezra OK-NUR03 provozovaný na domovském letišti v Klatovech. Jde o výrobní číslo 016, tedy pochází z domácí výroby v Hluku, a chcete-li následovat tento přístup, stále to můžete zkusit : skysupermarket nabízí aktuálně další tři letadla MD3 Rider

Celý článek...
 
Vývoj Sharka během listopadu Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Čtvrtek, 27 Listopad 2008 01:00

Listopad 2008 byl pro SHARK a měsícem zahájení výroby negativních forem křídla .

Negativní formy se frézovaly CNC přímo z masivu a v současné době se už leští k výrobě prvních lámacích vzorků. Zároveř s tím se pokračuje na výrobě rámů, zesílení a přepážek uhlíkového trupu a paralelně se dodělaly i tvary nakonec téměř bionicky vyhlížejícího interiéru Peťo Zelmana. Formy nebudou zrovna jednoduché. Ale co byste pro Sharkana neudělali ...

 
Shark cockpit development progress Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Neděle, 09 Listopad 2008 11:36
SHARK development team - project manager Bohuš Závodný, main stressmen Igor Špaček , company owner Vlado Pekár , and interior designer Peťo Zelman around interior final model.

Step-by-step interior geometry is closed to making final negative molds. Seats of both pilots will be electrically adjustable , instrument desks will be prepared for standard installation of three Dynon D100/D120 screens with option of new DYNON EFIS/EMS/GPS system including optional DYNON autopilot installation ...

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 10 z 22