Náhodný obrázek

MD3 Rider 016

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Novinky
EVEKTOR předvedl svůj EV-55 Outback Tisk Email
Napsal uživatel Evektor   
Úterý, 30 Březen 2010 00:00

 
První kontakt se Sharkem Tisk Email
Napsal uživatel Eric Banberini   
Pondělí, 15 Březen 2010 08:57

 take-off in snowing

 The machine is of immaculate white covered with a long light blue canopy and ended by a super sized tail fin. Everything is white around with a gray sky snowing gently. Canopy opens from the inside as Vlado invites me to get installed on the rear seat. Engine is in temperature and every systems and servitudes have just been checked positively. Flight plan consists with stalls, maximum speed check, basic maneuvers either side, configuration for landing, go around and final landing. Vlado is in charge of take off as I am not familiar both with the steering and the braking coefficient of the runway under those conditions. 

Celý článek...
 
Interplane sro na prodej Tisk Email
Napsal uživatel Gryf design   
Pondělí, 01 Březen 2010 00:00


Poté co loni oznámila převedení výroby letounu Skyboy do USA , firma  Interplane s.r.o.   nabízí prodej práv na letoun  Skyboy, výrobní prostory ve Zbraslavicích  i skladové zásoby.

Gryf design může navíc nabídnout pomoc původních autorů Skyboye  - nejen aby výroba mohla začít být konečně seriozní, ale také inovace jak z hlediska zlepšení jeho vzhledu a výkonových charakteristik, tak k lepší adaptaci na trh LSA - na kterém už teď je v seznamu registrovaných LSA letadel na předním místě .... 

Celý článek...
 
Šťasný nový rok se Sharkem létajícím 297 km/hod Tisk Email
Napsal uživatel Jaro Dostal   
Pátek, 01 Leden 2010 00:00

  
Poté co byly doplněny všechny dveře podvozku a změněna vrtule,  Shark  uvítal ve svém kokpitu první zákazníky, a zkouší nejrůznější adaptace tak aby se přiblížil magické hranici 300 .

 
Shark letěl dnes poprvé se zataženými koly Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Pátek, 04 Prosinec 2009 01:00

- na 5500 ot/min, zatím bez krytů kol a s namontovanými kamerami létá až 290 km/hod (podle GPS za bezvětří) .

Shark

Celý článek...
 
Shark dokončil základní letové testy LAA Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Sobota, 12 Září 2009 12:40

10. září Shark dokončil základní zalétávací program LAA (zatím ve verzi se zablokovaným podvozkem - takže konečně může uvítat případné zájemce na svém domovském letišti v Senici.

Během následujících týdnů a měsíců by tak měl mít postupně odladěny všechny přichystané vychytávky, a nakonec vybaven i zatahovacím podvozkem - se kterým by mohl konečně ukázat co v něm je...

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 6 z 22