Napsal uživatel NEXT Aircraft
|
Sobota, 02 Červenec 2011 17:45 |
Od příštího měsíce chce italská firma Next Aircraft spustit znovu výrobu českého letounu MD3 Rider .
Podle slov Roberto Treppiediho chce firma nejdříve vyrobit malou sérii letadel z podsestav které získali po zkrachovalé firmě Flyitalia, a do té doby připravit jeho upgrade .
Firma Next aircraft / Eurocharter Srl nás pozvala k jednání o přípravě standardní sériové verze letounu MD3 a jako poradce v souvislosti s opětným spuštěním sériové výroby - aby eliminovala nesmyslné kroky a úpravy letounu bývalého vedení firmy Flyitalia - které udělaly z jednoho z nejlepších hornoplošníků na trhu hračku pro majitele firmy - bez jakýchkoliv zkušeností z leteckého průmyslu. Podle současných domluv máme připravit nejen sériové provedení pro rok 2012 ( s využitím subdodavatelských kontaktů a technologií firmy) - završené dodatkem k typovému certifikátu, ale i řadu dalších změn, které by dostaly Ridera opět na místo na trhu UL a LSA které mu během výroby v Hluku náleželo. Létat 222 km/hod v 1,17m kokpitu , startovat a přistávat na 100 metrech, doletět 1000 km - s 300kg platícím zatížením pro LSA ( ELSA LAA) verzi - to stále není zlé. Línější hromadně vyráběná konkurencie má platící zatížení o 50 až 80 kg nižší.
Nové MD3 Ridery budou vyráběny v Itálii v prostorných nových halách , na letišti Voghera kousek pod Milánem. Firma zvažuje finální montáž na různých místech světa - v Brazílii, USA ... a třeba i u nás. Pro 600kg ELSA verzi by to mohlo být zajímavé.
|
Celý článek...
|
|
Napsal uživatel Jaroslav Dostál
|
Pátek, 24 Červen 2011 15:57 |
Dnes v 10:55 odstartoval prototyp EV55 ke svému prvnímu, úspěšnému 30-ti minutovému letu.
Blahopřejeme všem Evektorákům, počínaje šéfkonstruktérem EV55 Petrem Štěrbou - jedním z prvních členů Gryf clubu, jedním z podepsaných pod dokumentací Skyboye a P27 - a občas i sedajících do kokpitu našeho dědečka Gryfa ULM-1 ... tak to vypadá, že naše ultralajty jsou rok od roku trošičku vetší. Že bychom jednou navrhovali i 70-timístného ultralighta, to jsem tedy do letoška netušil :)
Více informací o letounu EV55 naleznete na Evektor EV55 webových stránkách. |
Napsal uživatel Eric de Barberin-Barberini
|
Pátek, 10 Červen 2011 00:00 |
Shark 003 včera dosáhl světového rekordu na trati 15 až 25 km. Počasí moc nepřálo - větrno, poryvy. Ale má Lady copilot měla velmi obsazený plánovací kalendář , a Vlado mne žádal abych moc netlačil na pilu . Tak jsme šli na věc. Závěrem je že jsme dosáhli průměrné rychlosti 282 km/hod. Nyní je to v rukách Francouzsjé federace, čekající na potvrzení FAI. To sebere možná i několik měsíců. Nicméně - je to ukázkou toho co se dá se Sharkem dosáhnout , a já k tomu mohu jen dodat - dostanete z něj mnohem víc.
(zatím 15 km/hod pod skutečnou max. rychlostí, kterou nalétl 001) |
Napsal uživatel Jaro Dostal
|
Středa, 06 Duben 2011 13:41 |
13.-16. dubna : Sharka můžete i letos najít na výstavě AERO Friedrichshafen - v hale B2, stand 107.
Chcete-li o něm vědět víc , navštivte Shark.aero web, nebo náš odkaz na Gryf airplanes . |
Napsal uživatel Gryf design
|
Čtvrtek, 23 Prosinec 2010 11:27 |
Ačkoliv se o potenciální výrobu P27 zajímalo několik českých i zahraničních firem, nakonec děláme vše proto abychom dokončili projekt P27 jako svoji "hobby" aktivitu : Během 2010 se rekonstruovala křídla na menší, celpokovová, tak abychom ověřili změnu koncepce na letoun LSA / respektive ELSA podle LAA . 23. prosince jsme dostali pod stromeček hotová křídla a paralelně i přestavbu přístrojového panelu , instalaci rádia, antén ...
Bohuš Závodný zároveň dokončil kompozitní karosérii trupu včetně kabiny - takže po ukončení placených prací pro jiné firmy bychom rádi co nejdříve připravili prototyp k záletu . Jednou z variant pokračování je, že časem nabídneme stavebnice, nebo plánky ke stavbě a lamináty.
Více obrázků aktuálního stavu projektu můžete najít v P27 galerii. |
Napsal uživatel Gryf design / Aerodream
|
Úterý, 13 Červenec 2010 17:48 |
Práva na výrobu Flyitalia MD3 Rider koupila italská firma Eurocharter S.r.l. Tato aktivita Roberto Treppiediho, původního dealera DynAero pro Itálii snad přinese opětnou spolupráci na vývoji i výrobě ... V současnosti probíhají první dialogy o znovuspuštění výroby a využití českých subdodavatelů - tak, aby dosáhla alespoň úrovně původní České kvality... |
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>
|
Strana 4 z 22 |