GRYF magazine
GRYF magazine
News about Gryf and more...
| Aktuální max. rychlosti letounu Shark |
Se základními kryty kol hlavního podvozku, zatím bez krytů příďového podvozku a stále s vrtulí Woodcomp 3000 2W (podle woodcompu tahle vrtule není z jejich vrtulí "nejrychlejší") dnes 17.12.2009 Shark nalétl:
|
Počasí v ČR
| PILOT 7/2006: MD3 Rider |
|
|
| Napsal uživatel Jaroslav Dostál |
| Čtvrtek, 28 Září 2006 11:38 |
![]() Technická komise LAA ČR měla dne 31.5.2006 zasedání v Hluku u Kunovic. Jednání se zůčastnili pánové Chvojka, M. Kábrt, Mečiar, Theiner, Teplý, Vychopeř a Chvála. Jednání předcházela podrobná technická prohlídka letounu MD3 Rider přistaveného do hangáru na letišti v Kunovicích. Kontrolovaný letoun vážil 287 kg. Poté následovala prohlídka areálu výrobní firmy GRYF Aircraft s.r.o. v Hluku u Kunovic, která tento typ vyrábí. Prohlédli jsme si výrobní postupy a rozestavěné letouny v různém stavu rozpracovanosti. Výroba i rozpracované letouny se líbily. Na jednání byl projednáván mimo jiné Typový průkaz letounu MD3 Rider...
|



















































Technická komise LAA ČR měla dne 31.5.2006 zasedání v Hluku u Kunovic. Jednání se zůčastnili pánové Chvojka, M. Kábrt, Mečiar, Theiner, Teplý, Vychopeř a Chvála. Jednání předcházela podrobná technická prohlídka letounu MD3 Rider přistaveného do hangáru na letišti v Kunovicích. Kontrolovaný letoun vážil 287 kg. Poté následovala prohlídka areálu výrobní firmy GRYF Aircraft s.r.o. v Hluku u Kunovic, která tento typ vyrábí. Prohlédli jsme si výrobní postupy a rozestavěné letouny v různém stavu rozpracovanosti. Výroba i rozpracované letouny se líbily. Na jednání byl projednáván mimo jiné Typový průkaz letounu MD3 Rider...

