Náhodný obrázek

Shark's four speed records FAI ratified

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Gryfair.cz GRYF magazín Napsali o nás PILOT 8/2006: Jak se létá s letounem MD-3 Rider
PILOT 8/2006: Jak se létá s letounem MD-3 Rider Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Čtvrtek, 28 Září 2006 11:55
česky Díky přímo řízenému příčovému podvozku nečiní pojíždění po zemi žádné potíže, musíme jen respektovat výše položené těžiště hornopošníku a přizpůsobit rychlost pojíždění stavu plochy. Ovládání plynu je v základní verzi tahovou šroubovací vzpěrou, takže lze jednoduše a plynule nastavit potřebné otáčky, abychom nemuseli bojovat brzděním proti tahu vrtule. Brzdění je nicméně jednoduché centrální ruční pákou mezi piloty.
V rámci kontrolních úkonů před bezpostředním vzletem můžeme využít fixovanou polohu parkovací brzdy a v klidu zkontrolovat vše potřebné...