GRYF magazine
GRYF magazine
News about Gryf and more...
| Aktuální max. rychlosti letounu Shark |
Se základními kryty kol hlavního podvozku, zatím bez krytů příďového podvozku a stále s vrtulí Woodcomp 3000 2W (podle woodcompu tahle vrtule není z jejich vrtulí "nejrychlejší") dnes 17.12.2009 Shark nalétl:
|
Počasí v ČR
| PILOT 8/2006: Jak se létá s letounem MD-3 Rider |
|
|
| Napsal uživatel Jaroslav Dostál |
| Čtvrtek, 28 Září 2006 11:55 |
![]()
Díky přímo řízenému příčovému podvozku nečiní pojíždění po zemi žádné potíže, musíme jen respektovat výše položené těžiště hornopošníku a přizpůsobit rychlost pojíždění stavu plochy. Ovládání plynu je v základní verzi tahovou šroubovací vzpěrou, takže lze jednoduše a plynule nastavit potřebné otáčky, abychom nemuseli bojovat brzděním proti tahu vrtule. Brzdění je nicméně jednoduché centrální ruční pákou mezi piloty.V rámci kontrolních úkonů před bezpostředním vzletem můžeme využít fixovanou polohu parkovací brzdy a v klidu zkontrolovat vše potřebné...
|



















































Díky přímo řízenému příčovému podvozku nečiní pojíždění po zemi žádné potíže, musíme jen respektovat výše položené těžiště hornopošníku a přizpůsobit rychlost pojíždění stavu plochy. Ovládání plynu je v základní verzi tahovou šroubovací vzpěrou, takže lze jednoduše a plynule nastavit potřebné otáčky, abychom nemuseli bojovat brzděním proti tahu vrtule. Brzdění je nicméně jednoduché centrální ruční pákou mezi piloty.
