| Aktuální max. rychlosti letounu Shark |
Se základními kryty kol hlavního podvozku, zatím bez krytů příďového podvozku a stále s vrtulí Woodcomp 3000 2W (podle woodcompu tahle vrtule není z jejich vrtulí "nejrychlejší") dnes 17.12.2009 Shark nalétl:
|
Počasí v ČR
| Založena firma FLYITALIA s.r.l., Syracusy - Sicílie |
|
|
| Napsal uživatel Jaroslav Dostál |
| Sobota, 30 Listopad 2002 00:00 |
|
Italská strana přednesla svou vizi úprav původního návrhu MD3, tak aby letoun byl poháněn standardně 100HP motorem, s širším kokpitem a více agresivním vzhledem. Oproti původní ideji, používající hranatý spodek zadní části trupu a klasičtější kýl, letoun získal oblou zadní část trupu, šípový kýl s jednodušší průběžnou výškovkou. Klasická prutovina kokpitu s trubkami ve výhledu byla na požadavek Italské strany nahrazena složitější prutovinou umožřující nerušený výhled dopředu. Po rozboru centráží jsme museli přidat 3st. negativní šíp, abychom zachovali plynulý aerodynamický tvar trupu.
|


















































V Syracusách na Sicilii byla Antonem Querciolim, Marino Pezzottim a Franco Burattem založena firma FLYITALIA s.r.l. Za českou stranu se zúčastnil Jaroslav Dostál. Marian Mečiar z důvodu jeho nové funkce vedoucího programu Aero Vodochody Ae 270 chyběl.