Projekt přetlakovaného hornoplošného letounu třídy commuter pro 19 cestujících a cestovní rychlosti přes 500 km/hod. Wide-body trup s 3 sedadly v řadě. Byl v oficiálním podnikovém i státním plánu. Jeho vývoj byl inicializován MAP SSSR, po pádu RVHP pak adaptován na podmínky světového trhu.
|
Celý článek...
|
Celokovový čtyřmístný dolnoplošník se zatahovacím podvozkem. Studie navazující na zastavený vývoj letounu FAMILY AIR ing. Smrčka, poté co byl projekt FamilyAir zastaven. L-110 je ovšem prostornější ale zároveň menší. Cestovní rychlost 300 km/hod.
|
Celý článek...
|
Celokovový dvoumotorový turbovrtulový letoun pro dopravu 2000 kg nákladu nebo 3 kontejnerů MD3, vycházející z L-410. Úprava by se týkala pouze zvýšení trupu a instalace větších dveří, alternativně se zadní rampou. Jeho studie vznikla na základě zájmu firmy FEDEX a jeho odmítnutí vedením podniku LET. Cestovní rychlost 320-360 km/hod.
|
Celý článek...
|
Jednomotorový bizjet pro 4-6 cestujících, využívající prvky letounu L-39 Albatros.
Dolnoplošník celokovové poloskořepinové konstrukce, záměrně využívající "military" vzhledu navazující na styling ing. Vlčka. Cestovní rychlost 500-600 km/hod.
|
Celý článek...
|
Celokovový dvoumotorový letoun pro dopravu 800 kg nákladu nebo 9 cestujících, se zadní nákladní rampou a dvoutrupou koncepcí pro snadné nakládání z trucků nebo plošin pro obsluhu kontejnerů. Studie využívá zkušenosti z projektu RAVEN, ovšem není limitována laickými zásahy zadavatele. Cestovní rychlost 200-250 km/hod.
|
Celý článek...
|
|
|
|
|