| 
		
							| 
|  Zálet 1989. Jednomístný vzpěrový hornoplošník z duralových trubek s křídly i ocasními plochami potaženými plátnem a tlačným motorem Rotax 447. Maximální cest. rychlost 120 km/hod, Pádovka 45km/hod, potřebné letiště 25m.
   Výroba : firmou TIB  byla už před lety ukončena, několik dalších letadel bylo amatérsky postaveno z dokumentace  členy GRYF klubu. |  
	| Celý článek... |  
|  Zalétán 1993. Vzpěrový hornoplošník s duralovou nosnou konstrukcí a kompozitovou kabinou se sedadly vedle sebe, s tlačným motorem Rotax 462-912ULS. Maximální cest. rychlost 140-160 km/hod.
   Výroba : Interplane sro ,  Zbraslavice. |  
	| Celý článek... |  
|  Zalétán 2004. Dvoumístný celokovový vzpěrový hornoplošník s motorem Rotax 912 a tříkolým podvozkem. Laminátová kapotáž pilotního prostoru s dopředu otevíratelnými dveřmi. Cestovní rychlost 200-220 km/hod, VNE 275.
 Výroba: GRYF Aircraft, spol s r.o.  Hluk byla firmou Flyitalia srl v roce 2006 zastavena a přesunuta do dílen mateřské firmy    v Doveře - Itálii. |  
	| Celý článek... |  
|  Dvousedadlový celokovový lehký sportovní letoun, navrhovaný primárně pro cross-country lety – se snadným nastupováním a extrémním výhledem z kabiny a polohou křídel umožňující pilotu pocitově srůst s letadlem v jeden celek. Navrhován podle Evropských předpisů pro UL letadla a US předpisu LSA.
 |  
	| Celý článek... |  
|  Vysokovýkonný kompositní tandémový UL/LSA dolnoplošník, navrhovaný pro cross-country létání  na větší vzdálenosti vyšší rychlostí než je v této třídě obvyklé. Kombinace exklusivních výkonů s komfortním kokpitem a nekompromisním stylingem nabízí pocit skutečného žraloka na obloze ...
 Vyráběný firmou   Shark.aero s.r.o.  Senica. |  
	| Celý článek... |  
|  Řada projektů MD je rodina celokovových letadel připravená v počátcích s  Mariánem Mečiarem  na základě zkušeností s originální technologií Ravena a Pottierovy Koaly. Nejdříve vznikla řada  MD1, MD2 a MD3  (dolnoplošník, tandem a hornoplošník) coby nabídka pro několik zájemců o výrobu. Když byl firmou Flyitalia s.r.l. vybrán jako první hornoplošník MD3 , pokračovali jsme s dalšími studiemi jeho možných následníků - tentokrát už na základě dobrých zkušeností s MD3...  Spolu s Mariánem jsme  nejdříve navrhli definici této řady letadel (hmotnosti, plochy, předpisy, obálky zatížení ) a  aerodynamicko-technologickou definici křídla - pevnostní systém, geometrii klapek - založenou na zkušenostech z našich prací pro velký letecký průmysl .  Max. povolená rychlost 	VNE  275 km/hr pokryla veškeré předpokládané výkony celé rodiny , takže jsme ji ponechali stejnou pro všechny typy - abychom mohli použít hotové podsestavy pro všechny subtypy bez následných změn a přepočtů, nebo dokonce dodatečných zkoušek.
 |  
	| Celý článek... |  |  | 
	| 
 
 | 
	|  |