Náhodný obrázek

Skyboy UL in Florida

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Novinky
Faceliftované Alto - spolupráce Directfly / Gryf Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Neděle, 31 Květen 2009 13:21

Minulý týden mohli návštěvníci AERO EXPO Europe - Praha poprvé vidět faceliftované Alto firmy Directfly sro . Podle Directfly budou postupně na letounu prováděny i další z námi navrhovaných deseti dílčích změn, doložených úpravami na 3D modelu letounu. Všechny navrhované změny jsou bez vlivu na zvýšení výrobní ceny letounu, měly by však mít vliv nejen na vzhled ..... Více se o téhle airshow můžete dočíst na webu LAA v článku Honzy Fridricha , nebo v následujícím měsíci na stránkách časopisu Pilot.

Celý článek...
 
MD3 Rider získal Německou certifikaci Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Pondělí, 18 Květen 2009 14:45

Aerokurier 3/2009: MD-3 Rider - český letoun vyráběný italskou firmou Flyitalia v Doveře kousek od Milána získal certifikaci DAeC . Zatím je omezena na letoun s motorem Rotax 912 (59 kW/80 HP). Můžete ho mít za 70000 Euro . DAeC kennblatt .

 

 
Shark after Friedrichshafen Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Pátek, 15 Květen 2009 16:03
SHARK aircraft prototype assembly is continuing : Tail fuselage part received reinforcing of horizontal stabilizer hinges, control system of cockpit is prepared to be adapted during first tests of ergonomy in flight, instrument panel is changed to be prepared for new Garmin GPSMAP 695/696 alternative installation and Dynon EFIS glass-cockpit installation possibility ( officially introduced to be sold for this year - see Dynon web ) Shark prototype first flight is still scheduled for this Summer by Shark.aero s.r.o. leader Vlado Pekár.

 
MD3 at Sun'n Fun 2009 Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Úterý, 28 Duben 2009 15:23
MD3 Rider was shown by Space Coast Aviation Services during Sun'n Fun 2009 airshow
 
Prototyp Sharka představen na AERO Friedrichshafen Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Středa, 08 Duben 2009 21:29

Minulý týden jste mohli uzřít prototyp letounu SHARK na výstavě AERO Friedrichshafen 2009 - pod jménem nově ustavené firmy Shark.aero s.r.o.Podle představitele firmy Vlado Pekára by měl Shark být připraven k prvnímu letu během léta.

Chcete-li se podívat na více nových snímků Sharka z Friedrichshafenu , podívejte se na SHARK photo gallery.

Chcete-li se podívat na snímky z této výstavy, mrkněte se na AERO Friedrichshafen photo gallery nebo si přečtěte poznámky z airshow od Honzy Fridricha na webu LAA.

Přečíst si něco o tomhle airshow v angličtině si ale můžete na více místech - například na EAA news.

 
vývoj P27 pokračuje ... Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Středa, 01 Duben 2009 00:13

 Projekt P27 stále pomalu pokračuje.  Ačkoliv jsme dodnes neuzavřeli žádnou dohodu o sériové výrobě  ( nemáte zájem ?) věříme, že předprototyp P27  se během roku 2010 dostane do vzduchu.

Více fotek můžete najít v  P27 galerii.

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 8 z 22