Náhodný obrázek

Interior scanning

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Novinky
4 světové rychlostní rekordy SHARKa potvrzeny FAI Tisk Email
Napsal uživatel Gryf design   
Úterý, 31 Červenec 2012 18:18

FAI webové stránky uvádějí 4 potvrzené světové rychlostní rekordy Sharka v kategorii microlight RAL2T :

Celý článek...
 
roll-out prvního MD3 Ridera vyrobeného firmou Next-Aircraft Tisk Email
Napsal uživatel Eurocharter - Next Aircraft   
Čtvrtek, 19 Červenec 2012 00:00

first MD3 Rider from next italian production Next-Aircraft at Voghera

Dnes jsem obdrželi první fotky nově vyrobeného letounu MD3 Rider ve výrobních prostorách italské firmy Eurocharter /  Next-Aircraft na letišti ve  Vogheře.

(obrázky Eurocharter srl. - Next Aircraft)

Celý článek...
 
Gryf P27 with bigger fuel tank Tisk Email
Napsal uživatel Gryf design   
Pondělí, 09 Červenec 2012 00:00

Minulý týden dostal Gryf P27 konečně větší nádrž pro cross-country lety - a k tomu i finálnější vzhled.

Teď ještě pár lekcí pilotáže ... abych se nebál si zaletět někam dál.


Friday morning, I received some lessons how to fly with our new baby Gryf P27 - after change of fuel tank - able to cover true cross-country flight needs.

Although with old-style fabric covered tail, feeling from copter-like canopy is really great.

 

 
200% LAA pevnostní zkoušky trupu a křídla Sharka Tisk Email
Napsal uživatel Gryf design   
Pondělí, 09 Červenec 2012 00:00

Dnes Shark úspěšně absolvoval finální pevnostní zkoušky křídla a trupu pod dohledem presidenta LAA  Jana Brskovského, hlavních inspektorů Václava Chvály a Petra Chvojky - a za asistence německého dealera Petera Kuhna a hlavního technika  DAeC Michaela Baetze. Zkoušky byly dokončeny jak pro  UL zatížení podle českých a německých předpisů (MTOW 472,5 kg) , tak zároveň pro vyšší zatížení 600kg MTOW LSA / ELSA

(obrázky Jan Brskovký - president LAA)

Celý článek...
 
Mario Costa / Eurocharter - testoval Gryfa P27 Tisk Email
Napsal uživatel Gryf design   
Čtvrtek, 26 Duben 2012 00:00

Nadšení Mario Costy poté co mu  Bohuš předvedl  Skystera za letu

Italská firma Eurocharte s.r.l / Next Aircraft , vlastnící momentálně práva na výrobu MD3 Ridera , projevila zájem o vývoj  Gryfa P27 pro jejich firmu - jako druhý letoun v rodině, ideální pro kity...

Gryf P27 s celokovovým ocasem byl připraven jako ideální kombinace UL (472,5kg MTOW) a amerického LSA (600kg MTOW) bez jakékoliv změny. Prázdná hmotnost může být pod  300kg, payload ("platící zatížení") přes 300 kg  !!!

Celý článek...
 
Shark má 4 světové rekordy - před schválením FAI Tisk Email
Napsal uživatel Gryf design   
Čtvrtek, 09 Únor 2012 13:25

 

Before end of 2011 Shark did four world record, waiting now FAI approval

Podíváte-li se na kategorii microlight v tabulce světových rekordů , naleznete na webu FAI 4 rekordy Sharka před potvrzením ...

Celý článek...
 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 2 z 22