Náhodný obrázek

Girl's shadow

Obrázek měsíce

Jet Shark
Jet Shark
© Gryf design

When 300km/hour is not enough, there are some ideas to create jet-powered aircraft using Shark design, so You could fly 400-500 km/hour according to used engine.

Price-induction jet looks nice for that purposes : 
At Take Off Power, you can get up to 255daN, consuming 80kg/h of fuel for the DGEN 380 and 330daN with 100kg/h fuel consumption for the DGEN 390.

www.price-induction.com

of course - this kind of aircraft cannot be called Ultralight, although its empty weight could be  very similar

Partneři

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Organizace

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Magazíny

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Výstavy

Banner
Banner

Prodejci

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Počasí
Novinky
Dallas TX Sport Pilot Tour a Big Success Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Neděle, 13 Listopad 2005 00:00

MD3 Rider and Eurostar to the fore … Hundreds of pilots and other interested persons attended the free EAA Sport Pilot Tour in McKinney, Texas near Dallas.
Celý článek...
 
První letoun se záchranným systémem Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Středa, 02 Listopad 2005 00:00

Dnes byl zalétán Rider v.č. 018 - první letoun s firemním zastavěným záchranným systémem. Letoun bude v pondělí transportován spediční firmou zákazníkovi do Itálie.

 
Sport Rider zaregistrován v USA jako LSA Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Čtvrtek, 15 Září 2005 00:00

15. září byl Sport Rider zaregistrován v USA jako LSA pod “šifrovanou” imatrikulací N53CN. Chris Nielsen zjistil že se všemi podílníky projektu FLYITALIA může vytvořit “klub 53″ - a nenechal si to pro sebe.

 
Ověřeny ruční ovládané klapky Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Čtvrtek, 04 Srpen 2005 00:00

Firemním pilotem FLYITALIA Andrea Sabatuccim zalétnut letoun 013 – první letoun s dvoupolohovým ručním ovládáním klapek. Systém je levnější a šetří cca 1kg prézdné hmotnosti letounu.

 
Oshkosh - EAA AirVenture 2005 Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Neděle, 31 Červenec 2005 00:00

Na Oshkoshi - EAA AirVenture tentokrát přišlo kolem 700.000 návštěvníků, na Wittman Regional Airport přistálo více než 10.000 letadel, v letových ukázkách jich bylo 2.927, z toho rekordních 1.267 homebuiltů, 924 vintage (historických) letounů, 386 warbirdů; 196 ultralightů; 130 plovákových letounů a 24 vrtulníků. Na zemi jste pak mohli napočítat 789 letounů vystavovaných komerčně…

Celý článek...
 
Cielo e Volo - Ozzano 2005 Tisk Email
Napsal uživatel Jaroslav Dostál   
Neděle, 05 Červen 2005 00:00

Na aerosalónu Cielo e Volo v Ozzanu poblíž Boloně bylo 4. a 5. června už možné spatřit šest Riderů - od upraveného prototypu až po letouny se sklápěcím křídlem či dvojitým ovládáním plynu. Přímo na stánku FLYITALIA s.r.l. se tak sešly tři Ridery v česko-italských barvách, ostatní parkovaly na odstavných plochách pro návštěvníky. Firma vystavovala současně i Dynamiky s pevným i zatahovacím podvozkem.

Celý článek...
 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>

Strana 19 z 22